Sumber: Youtube TV3Malaysia

Muncung si Rose tu tengok Ameera menggoda Farhan. Wanginya bau sampai terganggu kerja di tangan. Apa agaknya Ameera dan Farhan tengah pakai tu?

Sis rasa, si Ameera pakai Modé, sepadan la dengan statusnya sebagai model instafamous yang high-mantainance. Dan Farhan pula, sebagai seorang boss yang caring dan romantik, pakai Rush. Rose? Kami yakin dia pakai Glee. Sebab orang pakai Glee ni memang minah bunga kuat berangan! Opps. Hehe…jangan marah!

Kau yang Pertama ini mengisahkan tentang seorang intern, Rose, ada crush dengan bossnya sendiri Farhan. Namun bossnya itu mempunyai kekasih, Ameera yang merupakan seorang model ternama yang glamor. Tidak disangka-sangka, Rose akhirnya dapat peluang untuk dimiliki Farhan. Banyak dugaan yang akan menimpa mereka sepanjang perhubungan ini, jadi adakah mereka akan bersama akhirnya?

Kalau korang nak tahu, De’Xandra bepeluang bertemu dengan barisan pelakon Kau Yang Pertama di event media pada 19 Ogos yang lalu. Kami di De’Xandra berbesar hati membekalkan Twist and Spray kepada pelakon-pelakon utama filem ini antaranya Fikry Ibrahim, Tasha Shila dan Farah Nabilah. Jom lihat gambar-gambar di sekitar Media Event untuk drama Kau yang Pertama ini.

 

    

 

Wow, menarik kan!
Jadi bagi semua peminat on-screen couple terhot tahun ni, jangan lupa untuk ikuti kisah drama ini setiap 7 malam di Slot Akasia TV3 ya! Oh ya, jangan lupa ambil mood pencinta dengan sedikit Twist and Spray De’Xandra! Dapatkan maklumat lanjut dari minisite kami di www.dexandra.com/waveyourscent.