Zaman sekarang ni, bukan saja badan kita kena harum, malah bilik, rumah dan kereta juga kita sudah letakkan wangian. Semuanya perlu sentiasa bersih dan wangi. Tak dapat dibayangkan kalau kereta seseorang itu cantik dan baru tapi masuk-masuk terus berbau kepam! Aduh, kalau first date, comfirm turn off terus kan. Jadi untuk memberikan kesegaran yang maksimum di dalam kereta, De’Xandra Air Freshener antara yang menjadi pilihan ramai.

Bukan saja mempunyai 10 pilihan bau, malah harganya juga sangat affordable, pasti buatkan kereta si pemakai kekal segar. Jika EDP De’Xandra tampilkan wangian mengikut perwatakan dan personaliti anda Air Freshener ni pula akan memberikan korang ‘mood switch’ , dengan pilihan aroma tenang, fokus, segar mahupun ceria. Tapi bukan ini sahaja kelebihan AF De’Xandra. Meh admin nak sharekan kelebihan lain yang ada pada Air Freshener De’Xandra ni.

 Eco Friendly

Setiap tahun, hampir 30 peratus dari sisa sampah tidak dapat dikitar semula dan telah menyebabkan berlaku pencemaran alam sekitar. Statistik ini telah mendorong De’Xandra untuk mengambil inisiatif dengan menerapkan konsep kitar semula. Air Freshener De’Xandra dihasilkan untuk memberi satu kelainan kepada pengguna dimana 80 peratus dari packaging Air Freshener ini boleh dikitarkan semula. Jadi setiap pengguna De’Xandra yang membeli Air Freshener boleh membantu untuk mengurangkan masalah pencemaran alam sekitar.

Coin Box

Perasan tak, kalau kita membersihkan kereta, mesti akan ada syiling terselit di mana-mana saja. Celahan karpet, gear, bawah kerusi mahupun di dashboard. Jadi De’Xandra Air Freshener memberi penyelesaian dengan kotak yang boleh digunakan sebangai tabungan untuk duit syiling. Cuba lihat pada permukaan atas kotak AF. Ada ruangan untuk korang masukkan duit syiling, betul tak? Jadi setiap kali ada wang baki di tangan atau poket, masukkan saja dalam coin box ini dan masalah duit syiling yang berterabur di dalam kereta dapat diselesaikan. Lagipun menabung kan bagus. Jika  menabung sampai penuh sehingga 3 kotak jumlahnya boleh mencecah sehingga RM50. Best kan? Kalau tak percaya cuba lihat pengiraan ini:

Kalau duit RM0.10 = RM10.50, RM0.20= RM16 dan RM0.50 =RM23.50

Cuba kira jumlah semua itu betul kan RM50?

all Of Positive Vibes

Korang semua pernah lihat tak poster motivasi yang selalu ditampal di pejabat atau bangunan kerajaan. Quotes yang dipaparkan ringkas dan pendek saja namun membuatkan kita ceria dan bersemangat. Oleh itu pada setiap kotak Air Freshener mempunyai kata-kata motivasi menarik yang mempu memberikan korang positive vibes. Cuba bayangkan kalau korang beli semua 10 jenis aroma dan letakkan di keliling rumah, pejabat dan kereta. Pasti ia berikan inspirasi sepanjang hari.

Terlindung Dari Sinar UV

Peminat wangian mesti tahu kan, kalau perfume yang terdedah dengan sinar UV ia akan menyebabkan perubahan warna dan bau. Disebabkan itu De’Xandra antara yang pertama membuat rekaan yang kotak yang legap untuk Air Freshener ini. Dengan rekaan sebegini ia akan terlindung dari sinaran UV oleh itu tahan lebih lama. Hebat kan? So, inilah lagi satu value yang ada pada Air Freshener De’Xandra yang direka khas buat pelanggan-pelanggan yang disayangi.

Banyak juga ya kelebihan yang kita tidak nampak pada Air Freshener De’Xandra ini ya. Selama ni ramai hanya tahu yang kelebihan Air Freshener hanya untuk memberi kesegaran di dalam kereta, rumah, bilik air mahupun bilik tidur.

Jadi bagi yang ada terfikir nak beli De’Xandra Air Freshener tu, apa lagi? Haa… Sekarang tengah sale dan salah satu pakej dalam 99 Mega Bonanza ada pakej yang bila beli 10 AF akan dapat 2 AF yang percuma. Wah setahun punya supply untuk RM100 je. Dahlah super jimat banyak pula kelebihannya! Jom contact reseller yang berdekatan untuk tambah koleksi AF kesayangan anda.

December 02, 2019 — de-xandra Admin